Live Help [Beta]

Top  Previous  Next

Deze add-on stelt u in staat om online en offline assistentie te verlenen aan uw winkelbezoekers. U kan operatoren registreren die real time met uw klanten zullen chatten of hun vragen per email zullen beantwoorden. Operatoren moeten de Live help applicatie op hun desktops geïnstalleerd hebben: versies voor Windows, Linux en MacOS X kunnen opgevraagd worden vanaf de  EWC Webshop  leverancier

De add-on heeft de volgende opties:

Toon status afbeelding- Indien geselecteerd, wordt het live help online/offline status icoon op de storefront getoond.

Toon operatoren aantal - Indien geselecteerd, zal het aantal vrije operatoren en online operatoren in de storefront getoond worden.

Laat toe om chatten te starten - Indien geselecteerd, worden operatoren toegelaten om winkel bezoekers te porren en hen uit te nodigen om te chatten.

Laat toe om een bericht achter te laten - Indien geselecteerd klanten toegelaten om een bericht achter te laten voor de operatoren ongeacht de live help status (online of offline).

Bezoeker data bijhouden tijd (in dagen) - Het aantal dagen dat de bezoekers data in de database wordt bijgehouden.

Geüploade bestanden bijhouden tijd (in minuten) Het aantal minuten dat de bestanden die door de bezoekers geüpload zijn bijgehouden worden in de database.

Opmerking! Om supervisie op de live chat assistentie in uw winkel te houden, gebruikt u het gedeelte Live Help.