Statistieken

Top  Previous  Next

EWC Webshop kan veelzijdige statistieken opslaan en de data op een gemakkelijk en leesbaar formaat weergeven. Op die manier kan u uw winkel vanuit verschillende perspectieven evalueren en, misschien, uw winkelbeleid aanpassen om de algemene efficiëntie van uw winkel te verbeteren alsook de efficiëntie van individuele kenmerken en componenten. De verzamelde data bevat gebruiksomgeving van uw winkelbezoekers, geografische locatie van uw publiek en hun taalvoorkeuren, referenties naar uw webwinkel, bezochte pagina's, zoekstatistieken, enz...

Voor uw gemak, is de output geordend in 8 groepen volgens het type van de verzamelde data (bekijk de toggle links):

Algemeen - Basis gebruikers activiteit info, met name het aantal unieke bezoeken aan uw winkel per datum.

Systeem - gebruiksomgeving van uw winkelbezoekers (OS, web browser, Scherm resolutie).

Geografisch - geografische locatie en taalvoorkeuren van uw winkelbezoekers.

Verwijzingen - Verwijzingen naar uw website gesorteerd per domein, zoekmachine en zoekresultaten.

Pagina's - Populariteit van individuele winkelpagina's.

Publiek - Niet-persoonlijke statistieken van uw bezoekersactiviteit, met inbegrip van de tijd wanneer ze uw winkel bezochten, Het aantal van bekeken pagina's, Het percentage van terugkeren klanten, enz...

Producten - Aanvragen die bezoekers indienen wanneer ze producten in uw winkel zoeken.

Banieren - effectiviteit van individuele banieren in de winkel: Het ratio tussen baniervertoningen en banier klikken.

Opmerking: Pure verkoopstatistieken worden weergegeven in het gedeelte Bestellingen -> Verkooprapporten.