Terugkerende facturatie

Top  Previous  Next

Deze module introduceert ondersteuning voor regelmatig geplande betalingen in uw winkel. Dit is vooral handig wanneer u met abonnement- gebaseerde producten van verschillende soorten te maken heeft en het factureren en aanreken processen moet vergemakkelijken. Voor instructies over hoe een terugkerend facturatie systeem in uw winkel te implementeren, verwijzen we u graag naar het gedeelte Bestellingen > Herhalingsplannen in deze gids.

Algemeen

Initiële status voor nieuwe terugkerende bestellingen - De status die automatisch toegewezen moet worden aan nieuwe bestellingen die abonnementen bevatten.

Aantal pogingen na mislukte bestelling - Het aantal pogingen om voor een bestelling te betalen die voorheen mislukt zijn om te betalen.

Volgende poging indien de bestelling mislukt - Het aantal dagen voordat een nieuwe poging kan ondernomen worden om voor een mislukte bestelling te betalen..

Bestellingen

In deze tab, kan u aangepaste onderwerpen en kopteksten instellen voor email verwittigingen die abonnees zullen ontvangen wanneer statussen van hun bestellingen verandert worden.

Verwittiging

Hier kan u de regels instellen voor verwittigingen die naar abonnees gestuurd worden.

Notificatie duurtijd - Het aantal dagen die vooraf gaan aan de betaling wanneer de abonnee herinneringen begint te ontvangen.

E-mail onderwerp - Het onderwerp van een overeenkomstige email verwittiging.

E-mail koptekst - Koptekst van een overeenkomstige email verwittiging.

Indien u verward bent over de verschillende types van verwittigingen, gelieve dan de detail te vinden in het gedeelte Bestellingen > Abonnee events in deze gids.